Gå til innhold

sommer barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så spennende å se om mange av oss får mai barn...eller juni =)

Håper jeg blir en av dem iallefall. Tenk så fint å ha hele sommeren til trilleturer og kos =) Lov å drømme om ikke annet ; )

Ønsker dere alle sammen lykke til med prøvingen=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter mitt 2 barn nå, noe som komm uventa på meg. Hyggelig er det jo. men det rare er at førstemann er født 2 April og nå har jeg termin 2 April neste år. er ikke det rart.

Skrevet

Heisann!!

For meg passer det super dupert med et barn i juni/juli. Har noen eksamener som jeg må ta i løpet av mai. Greit å bli ferdig med de først;o)

Har ustabil syklus, og går å venter på TR nå. (2 mnd siden sist) Har testet neg, og ingen grav symptomer. :-/

Mine to barn har fødselsdag med 10 dagers mellomrom. Helt greit det, men blir litt mye fam selskaper på kort tid. Noen ganger har barna feriet sammen, og det har ikke vært protester på det;o)

Skrevet

For meg spiller det ingen rolle når på året jeg får barn, bare jeg kunne bli gravid snart - og få en frisk baby!

Skrevet

ja det er rart, men hadde det litt sånn jeg og med mine 2 =) Nr. 1 hadde jeg termin 4.april men kom 21 mars og nr 2 ble født 4. april =) Så 14 dagaer mellom bursdagene deres ! Så mange som blir gravide om sommeren og får vårbarn!

kos deg med magen din!

Skrevet

Spennende ja =)

Blir veldig mye kakespising i den perioden! Har så mange som er født i mars- april i familien, så vi er fruktbar om sommeren ; )

Håper du klarer å planlegge så du får alt på stell før du får baby da ...men ikke så lett d bestandig heller =)

Skrevet

ja samme tenker jeg =) Hadde vært stor stas, men er litt utålmodig, så har lyst å bli gravid nå i august!! : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...