æsj altså! Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 I ettermiddag har 1 åringen min først spist en pakke med tegnekritt(regner med de var giftfrie), nå har han funnet tusjene og tegnet utover gulvet. Så fornøyd når jeg fant han, han synes sikkert det var bra fint. Tegnesakene til storebror må nok litt høyere opp i hyllen:0
Gjest Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Flink gutt:) hehehehe her har minste tegne ned huset siste året.... blir smårar av mindre. Og ja vi gjemmer det mest av blyanter, kulepenner, tusjer osv.... men hun finner de uansett:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå