Henriette1989 Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Jeg er endelig gravid.. Har hatt to aborter og sliter noe helt sinnsykt med det enda. Har alltid hatt lyst på en familie som ung... sikkert av den grunn at jeg ikke har noe familie.. har vokst opp her og der med mye flytting. Bodd på instutisjoner og fosterhjem. Har vært sammen med typen min i 5 år nå, så nå er vi samboere, forlovet og lykkelige;) Og ikke minst, vi skal bli foreldre. Jeg gleder meg kjempe masse. Trodde det skulle ta lang tid å bli gravid, men det tok ikke lang tid i det hele tatt. Jeg sluttet med p-pillene mine i mai. Og nå er jeg plutselig 3-4 uker på vei:) Jeg har egentlig veldig dårlig samvittighet for at jeg blei gravid så fort... Har lest så mye om par som vil ha barn som har prøvd månedvis... og her sitter jeg, gravid på en mnd. Jeg håper alle som vil får det til! Lykke til!
mosmo Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 hei gratulerer så mye.... jeg har selv hatt en spontan abort så skjønner hva du prater om.
Sol + spire Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Så flott! Gratulerer så masse og velkommen til oss
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 gratulerer=) me er nok like gamle me 2=) er sikkert like langt som deg på vei og faktisk=) vis eg er de då men skal teste i måro men har ikm på tirsdag då...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå