Manx Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Hun har lenge hatt 3 dupper på dagen, men i det siste har hun blitt vanskeligere og vanskeligere å legge på ettermiddagen (siste dupp). Hun er jo så trøtt stakkars....skulle ha sovet kl 17.00, men det skjedde jo ikke:) Dette resulterer i at hun ikke vil ha grøt pga. for trøtt, ikke orker ligge for seg selv pga. for trøtt, ja alt blir bare så vanskelig. hun er som sagt 6 mnd- andre som har det sånn? Bør jeg kutte siste dupp? hun har til sammen sovet 3 timer i dag på 2 lurer... våkner i 07.30 tiden på morgenen. natta er et kapittel for seg selv...
Sunniva78 har to små Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Hmm, er ikke så lett det der. Synes det er en liten kabal hver dag jeg. Gutten min er også 6 mnd, sover som regel 3 dupper på dagtid. Er veldig viktig at han får en liten dupp på ettermiddagen, ellers kan han bli overtrøtt til kvelden. Men dersom dupp nr 2 blir litt sen, så er han jo ikke trøtt i 16-tiden... Så det viktigste her er å time dupp nr 2. Den bør være i ett- to tiden. Da er han våken rundt 2-3 timer, og er så trøtt igjen rundt 16. Gleder meg litt til det blir kun to dupper. Men nå sover han stort sett kun korte dupper, så han trenger tre. Jenta di sover jo 3 timer, så da er det jo ikke sikkert at hun har samme behovet for 3 dupper lengre..? Vel, vet ikke om det ble så mye til hjelp, men prøv å time den andre duppen slik at den ikke blir for sen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå