Gå til innhold

Må man ha dåpssamtale?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste aner ikke hva dåpen er, så det er jo et pluss.

 

 

Skrevet

Tror man må det ja... han presten vår var litt spes, han hørte oss i Fader vår og nattavisen "Kjære Gud jeg har det godt"...

Skrevet

ja det må man. men jeg lurer på hvorfor du ikke vil- kan du svare?- bare nysj..

hilsen Presten

Skrevet

Hei Presten

Lurte på noe. Har lyst til å døpe poden i en katolsk kirke. Er ikke katolikk. Er dette likevel mulig om jeg ikke er fadder?

Skrevet

Den avisen har jeg aldri hørt om!!!!!!!!!!!!

Skrevet

ja det må dere - men er deres sikre på at dere ønsker å døpe barnet i kirken og hvilke forpliktelser det medfører?

Skrevet

Om du ikke er fadder? Du er jo ikke fadder for ditt eget barn?

 

Du kan døpe barnet ditt katolsk selv om du ikke er katolikk selv. Men du må ha minst en katolsk fadder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...