Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 De fleste aner ikke hva dåpen er, så det er jo et pluss.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Tror man må det ja... han presten vår var litt spes, han hørte oss i Fader vår og nattavisen "Kjære Gud jeg har det godt"...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 ja det må man. men jeg lurer på hvorfor du ikke vil- kan du svare?- bare nysj.. hilsen Presten
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 Hei Presten Lurte på noe. Har lyst til å døpe poden i en katolsk kirke. Er ikke katolikk. Er dette likevel mulig om jeg ikke er fadder?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #7 Skrevet 16. august 2008 Den avisen har jeg aldri hørt om!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #8 Skrevet 16. august 2008 ja det må dere - men er deres sikre på at dere ønsker å døpe barnet i kirken og hvilke forpliktelser det medfører?
Gjest Skrevet 16. august 2008 #9 Skrevet 16. august 2008 Om du ikke er fadder? Du er jo ikke fadder for ditt eget barn? Du kan døpe barnet ditt katolsk selv om du ikke er katolikk selv. Men du må ha minst en katolsk fadder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå