LilleVildeogMamma Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Har dere alt klart? Her mangler endel enda..Burde vel ha ting klart nå? Synes dere det er tidlig å f.eks. re babysenga? Har god tid om dagene, jeg da. Hvordan går det med fødselsforberedelsene? Jeg får panikk noen ganger og blir skikkelig redd. Men vi må jo gjennom det alle mann og vi overlever vel.. Noen dager gleder jeg meg til fødselen så det er ikke bare negative tanker... Men jeg føler meg overhodet ikke klar enda og er ikke lei av å være gravid. Hva med dere?
Dr Mcstuffins Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Har laaaaaaangt fra alt klart for å si det mildt! Jeg hadde venta litt med å re senga med tanke på støv og sånn... Når det gjelder fødsel så velger jeg å ikke tenke på det...Må liksom gjennom det likevel. Men har en plan om å pakke ferdig bagen når jeg går ut i permisjon. Jeg har absolutt ikke hastverk med å få ut babyen.. h#n kan bare være der til h#n er god og klar til å komme ut :0)
Gjest Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Jeg har hatt litt panikk siden mamma fikk meg 6 uker før termin å at jeg har hatt kynnere siden uke 30. Jeg pakket bagen i uke 32(noe dilldall som mangler). Jeg har dyne,pute,sengesett,laken å sauseskinn til senga men alt ligger innepakket i posene de kom i pga støv. Det er ikke vits i å re sengen før du er hjemme fra sykehuset. Har kjøpt kun manuell brystpumpe. Har barnerommet klart å har kjøpt inn klær,bleier å småting til den lille, ting til stelling å skal hente vugge,bæresele,badebalje,vippestol,bilsete å lekestativ i slutten av måneden(får låne ting som mine 2 tanteunger har hatt tidligere). Vogna er bare å hente men den kan få stå der vi kjøpte den til jeg har født. Mangler sånn som : Initiol(datovare),brystvortekrem i tilfelle sår etter amming,febermåler,a-creme,vaskemiddel,vaskekluter (utsolgt for øyeblikket),morsmelkerstatning i tilfelle jeg får problemer med amming,2 ekstra stk ammebh,krem til underlivet om jeg får mange sting å div andre ting jeg sikkert har glemt.
LilleVildeogMamma Skrevet 15. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2008 godt det ikke bare er meg som ikke er klar da! Hører om så mange som er lei av å gå gravid. Jeg er ikke lei enda! Men den tid kommer vel håper jeg. God motivasjon til å gå i fødsel med optimisme Venter nok med å re senga enda noen uker ja. Og bagen orker jeg ikke tenke på før jeg går inn i uke 38 tror jeg. Skal vel få tid til å pakke litt hvis fødselen starter før også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå