Gjest Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 har vært rundt å kikket på vogner både her i norge,sverige og på nettet...men de softbagene er jo så små,hvordan i alle dager skal man få plass til både skinnpose og barn...!!!noen av de er jo foret men det holder vel ikke?!?!??og vognene med store nok bager er jo grisedyre!!! hjelp...blir litt frustrert... ????????
BAcer vil ha flere :) Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Vi kjøpte Simo Duo 2007 og er veldig fornøyd med den! Vi er begge lange så vi ventet et langt barn. Hun lå i bagen til hun var ca 9-10 mnd (ca 75 cm). Og vi hadde skikkelig pose med saueskinn i oppi bagen. Duo-bagene er som regel bittelitt større enn kombi..
kreps-76 Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Jeg har simo kombi, og har brukt skinnpose til førstemann, og voksipose til andremann. Bagen er litt smal, så når barnet vokser til kan det bli litt trangt.Men når barnet er blitt en 6-7 måneder, så vil det gjerne sitte litt i vogna og følge med, og da synes jeg det har vært greit å gå over til sportsdelen uansett. Mener å huske at kalesjen på bærebagen kan festes i forenden på sportsdelen, slik at det på en måte blir en bag, når man går over til å bruke sportsdelen. Simodypvogn har store bager, men jeg har aldri hatt ei slik vogn. På finn.no er det mange fine vogner som selges for en rimelig penge.
kreps-76 Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Er foresten veldig fornøyd med simokombi, og hadde helt klart valgt det en gang til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå