Gjest Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 idag kan faktisk alle bare dra til helvete.. er 20 uker på vei å drevet å flyttet å styrt noe veldig. skulle levere nøkkel idag å få tilbake depositumspenger. så sier tidligere huseier at: dette er ikke bra nok.. hun sa hun skulle leie inn firma for å gjøre det (7000kr) var ikke mye som var galt der heller.. men hun pirka på ALT!!!!! ikke hjalp det at vi holdt på å flytte, ikke har vi egen bil så vi har vært avhengige av andre hele tiden.. sambo jobber fult så jeg har måtte stå for det meste sånne ting. blir så fort utmatta og trøtt hele tiden. er jo ikke bare hennes leilighet som skal være klar. ikke hennes problem at jeg var gravid sa hun bare. det er greit nok. jeg sendte henne melding med en gang jeg fikk vite at jeg var gravid (var 1 mnd på vei) å spurte om vi kunne leie litt lengre pga jeg orker ikke flytte og styre siden jeg har blitt gravid. så fikk jeg svar 1 mnd etterpå. nei vi skal selge. leiemarkedet har vært et helvete. så vi har hatt noen uker på oss til å flytte alt over til en ann leilighet å ut av en annen. uten bil å han i full jobb. å jeg gravid. nå er sambo å vasker igjen for jeg orker ikke mer av den drittplassen der nå. så skal han levere nøkkel imorgen klokka fire (hun sa først 12 på dagen. så sa jeg at vi må jo få tid til å vaske. du sier jo selv det tar så lang tid) fikk svar at detr ikk var hennes problem. men jeg fikk forskøvet det til klokka fire da.. så hun tar med seg en fagperson for å pirke. vi har ikke råd til syv tusen pga hun er vanskelig.. btw så skal de pusse opp også.. nye vegger osv osv osv osv.. er bare så inderlig lei.. lei lei lei.. hjelper ikke med hormonene heller.. sikkert maaaange skrive feil. men det gir jeg fullstendig f i.. forstå det den som kan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå