Gå til innhold

DESPERAT!! (samme som ammedebatten)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ammet nå i 8 mnd. virker som jeg går tom nå, gullet har begynt å våkne på natten. hun har sovet hele natten siden hun var 1 1/2 mnd. når hun har våknet på natten tidligere har jeg gitt henne mer mat i løpet av dagen. dette har fungert veldig lenge nå, hun får pupp og brødskive m/pålegg om morgen, grøt til lunsj, middagsmat, og grøt og pupp til kvelds. legger seg kl 21 og våkner 8. men nå som sagt våkner hun rundt 2-3 på natta. gråter ikke, men våkner rett å slett.

hun liker ikke mme, ikke i det hele tatt. jeg har prøvd alle typer som fins, fra apotek, butikk, og helsekost. med og uten maltekstrakt.

hva gjør man da!!??? ringer på helsestasjonen og lurer på om jeg kan gi gullet kumelk, men NEI ikke talom. hva i helvete gjør man da da. jeg har kjøpt grøt som man skal blande med morsmelk, men hun kan jo ikke bare få vann som drikke...?????

hjelp, noen??

hvordan avvendte dere puppen, og hva gjorde dere?? mme eller kumelk??

og når??

mvh

DESPERAT

Videoannonse
Annonse
Gjest kalinikta
Skrevet

Ville gitt mer fast føde (brød, grøt, middag) med vann å drikke. Så ville jeg fortsatt gitt pupp om du har og hun vil ha, feks før måltidene. Du kan jo også prøve velling (Nestle har noen, de er populære her). Du sa du hadde prøvd alle typer, så du har vel også prøvd HIPP ? (økologisk). Den var eneste som dugde her.

Gjest kalinikta
Skrevet

Forresten. Leste innlegget en gang til. Er hun sulten om natta når hun våkner? Er jo ikke sikkert det.. Ville tilbudt vann (ikke puppen), og "innskrenket" natte-servicen så det er mindre stas å våkne..

Skrevet

Gi henne et godt måltid før hun legger seg å gi henne varmt vann på flaske når hun våkner.

Det ville jeg prøvd. Ikke så veldig bra for tenner heller med mme på natten.

Lykke til:-)

Skrevet

hun får aldri mat/melk på natten. hun spiser masse mat i løpet av dagen. mer enn som står på grøt pakken. 8mnd grøt vel å merke. spiser dessert etter lunsj og middag. lager middagen selv, med masse grønnsaker, fisk, kjøttkaker, kylling, etc. hun spiser det meste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...