Snuppa! Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Jeg var i byen idag, var veldig stressa og kom borti en annen bil når jeg skulle parkere.. Blei selvfølgelig kjempe lei meg,koster jo mye penger. Men gikk og kjøpte post it lapp og penn og hang igjen lapp på bilen. Så nåe eieren kom viste det seg at det vare en av byens rikeste. Han bare lo og sa at jeg var en herlig jente som var så ærlig, det var sjelden nå til dags. Og at skaden har vært der lenge. Men jeg vet at det var jeg som laga skaden sa jeg,men han fortsatte, skaden har vært der lenge, god helg! Sitter her bare og småsmiler for meg selv, der sto jeg og han og krangla om hvem som hadde laga skaden, der vi begge tok på oss skylda. Når det er om å gjøre å fraskrive seg skyld virker det som i våre dager ihvertfall. Men jeg var heldig, han har penger, det har ikke jeg. Men kommer aldri til å glømme denne opplevelsen..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Sånt blir jeg nesten rørt av! Atpåtil er det godt å vite at det også finnes godt bemidlede som gir seg katta i pengene. Er alt for mange av de i den klassen som ikke lar en slik sjangse til å tjene litt ekstra gå ifra seg.
Kjukka Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Så herlig... både av deg og han! Jeg hater folk som bare kjører videre... For noen uker siden var det en som kjørte på min bedre halvdel, da han stod parkert. Han var på vei til å legge lapp i ruta, men vi kom akkurat da. Så de fikk fiksa skademld. osv. Sommeren for 2 år siden, så var min bedre halvdel så uheldig å rygge på en bil... var på hotellet der vi lå, så vi fikk spora opp eieren til bilen. Viste seg å være en tysk turist, som hadde leid bilen, og det kunne blitt dyrt for han, om vi ikke hadde gitt beskjed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå