linda1983 Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Jeg har vært hos legen å tatt sånn leverprøve og den var heldigvis fin. venter på svar på gallesyreprøven og hvis den er fin så er det ikke svangerskapskløe, men jeg klør og klør og vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Jordmor anbefalte hvitvask og locobase. dette funket litt men nå har kløen forverret seg. Jeg fikk en kortisonkrem og allergitaletter av legen men dette hjelper heller ikke Det er magen, beina og armene som klør og jo mer jeg klør på det jo mer utslett får jeg. Utslettet blir ildrødt og begynner etterhvert å svi. Noen andre som har det sånn og som har noen tips? Klør meg til blods enkelte steder
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Heisann! Har kronisk elveblest som medfører intens kløe over heile kroppen. Eurax krem/salve kan hjelpe... ein slags "lokalbedøvelse" som lindrer kløe. Reseptfritt på apoteket og kan brukast av gravide ;o) Lykke til da!
linda1983 Skrevet 15. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2008 ok takk. det har jeg ikke prøvd. legen sa fatisk at det kunne være noe elveblest lignende jeg har. Da blir det ny apotektur i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå