Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Jeg har vært sammen med han her i 6 mnd. For 3 mnd siden ble jeg gravid, tok da abort. Vi brukte kondom som sprakk. Nå er jeg gravid igjen! Vi har brukt kondom, men har ikke merket at det har sprukket noen flere ganger. Tok en test i dag og sa det til han. Jeg sa etter forrige abort at jeg ikke ønsker å gjøre det igjen, det forstod han. Men han vil heller ikke beholde dette barnet. Jeg er maks 5 uker på vei (venter mens i morgen, men tok test i dag fordi jeg er veldig kvalm). Hva skal jeg si/gjøre? Har et barn fra før med en annen, og jeg ønsker ikke å være alenemor med to barn med to forskjellige fedre. Forholdet vårt har også vært veldig ustabilt, så vi har ikke det beste grunnlaget!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 hei.. du har kommet i en veldig sjip situvasjon.. jeg ville gått etter hva DU føler, det er du som skal leve me det du velger om det enten er en abort eller et barn. Han er selfølgelig med å "leve" me begge følelsene han og, men det er du som er mest oppi d... Tenk kunn på deg selv å velg d du mener er rett.. Håper og trur at barne faren støtter valget ditt..Har foressten selv 2 barn me 2forskjellige, men er sammen me han siste. så sjønner litt va du mener og at du ikkje vil bli alene for d er jeg også redd for... lykke til
Tarantellamora Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Det er kun du som kan ta dette valget. Personlig hadde jeg aldri klart å ta abort men nå er det ikke jeg som er i denne situasjonen. Tenk deg nøye om. Og for Guds skyld finn deg et sikrere prevensjonsmiddel i fremtiden..
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Hva du skal gjøre vet bare du. Men ærlig talt, tror han at det er så lett å ta abort, at du kan gjøre det hver gang kondomen sprekker???????!!! PROVOSERT! Hvis du ikke har det beste grunnlaget med han, men du har barn fra før, så bør du kanskje kvitte deg med han pga barnet du allerede har,da??? Jeg hadde beholdt. Og vært ytterst forsiktig med sex!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Sender en riktig varm tanke til deg. Alt for lett å være mann i dagens samfunn.
Diana,LucasogLeo Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 Hei. Håper ting ordner seg for deg. Men du må huske at du, og bare du kan ta avgjørelsen om abort. Er du som ska leve med dette valget resten av livet. Dette burde typen din forstå. Selv har jeg bare 1 barn, og er sammen med barnefaren, så kan ikke si at jeg vet hvordan du har det, men jeg råder deg STERKT til å tenke grundig gjennom fordeler og ulepmer med å beholde/ fjerne barnet. Gjør d DU mener er riktig å gjøre=)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #7 Skrevet 16. august 2008 sjip situvasjon? Vurdert å gå tilbake til skoelbenken, eller? På barneskoletrinnet, f.eks?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #8 Skrevet 16. august 2008 Har du hørt om p-piller?? Veldig grei sak...
!!!! Skrevet 16. august 2008 #9 Skrevet 16. august 2008 Jeg ble faktisk gravid på p sprøyte og avbrutt samleie, så jeg er masse empati for hi. Var gift med barnefaren da, så ikke noe superkrise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå