Gå til innhold

Hva synes dere om denne..


gutt06♥jente07♥gravid:):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg bruke den i bryllup. Hva synes dere om prisen, er den grei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nyyyyydelig! :D

 

ja den kan brukes! :)

Skrevet

Jeg synes den så veldig fin ut. Og jeg synes absolutt du kan bruke den i et bryllup, den blir liksom ikke så sort i og med at beltet var så fremtredende.

Hvis stoffet er av den kvaliteten det ser ut som på bildet så er den sikkert verdt 1000kr, uten at jeg er en alt for stor ekspert på området. Men det jeg egentlig mener å si er at prisen ikke var så ille for en fin selskapskjole:)

Skrevet

Syns den var kjempefin:) Og du kan så absolutt bruke den i bryllup:)

 

Litt komisk er det jo at de vet at kjolen sitter fint på når den aldri er brukt:P hihi:) måtte bare:S

Skrevet

ha ha, det er jo sant..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...