gutt06♥jente07♥gravid:):) Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Kan jeg bruke den i bryllup. Hva synes dere om prisen, er den grei...
gutt06♥jente07♥gravid:):) Skrevet 15. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2008 glemte jo linken. flaut (`_`) http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14434828&sid=xz4cab1vxQq202751&WT.svl=Link
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 nyyyyydelig! ja den kan brukes!
Happilyeverafter<3 Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Jeg synes den så veldig fin ut. Og jeg synes absolutt du kan bruke den i et bryllup, den blir liksom ikke så sort i og med at beltet var så fremtredende. Hvis stoffet er av den kvaliteten det ser ut som på bildet så er den sikkert verdt 1000kr, uten at jeg er en alt for stor ekspert på området. Men det jeg egentlig mener å si er at prisen ikke var så ille for en fin selskapskjole:)
lisemor;)29.06.07<3 Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 Syns den var kjempefin:) Og du kan så absolutt bruke den i bryllup:) Litt komisk er det jo at de vet at kjolen sitter fint på når den aldri er brukt:P hihi:) måtte bare:S
gutt06♥jente07♥gravid:):) Skrevet 15. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. august 2008 ha ha, det er jo sant..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå