Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 hei. vet ikke hvor eg skal begynne.. har en helt fantastisk kjæreste.. tror eg i hvertfall.. grunnen til at eg egentlig tviler no, er fordi eg var en uke i syden i sommer. og mens eg var der så var han hjemme.. han var ute helgen. Det er jo ingen problem med det såklart!! Men han sa ikke sannheten. han sa ikke at han hadde hatt narshpiel gjemme hos oss. Dette fant eg ut når eg leste meldingene hans på mobilen. (idiotiskt av meg og lese hans meld, men klarte ikke dy meg). Ingen problem at han hadde narshpiel heller. men når eg kom til meldingene fra dagen etter, så var det en del fra ukjent nr. som f.eks. "hei, eg glemte rosene hos deg;)" der han svarer" det går bra, eg kommer ut til deg med dei, skal hente lommeboken din hos *****, du glemte den i bilen:*". jaja, tenkte eg.. MEN, når eg leser meld fra kompissen hans der det står. "er den brune lommeboken som ligger i bilen min damen din sin?" og HAN svarer "ja, eg kommer å henter den eg". Hva skal eg tro da? for ikkje nok med det, når eg søkte på nr, var det damen han holdt på med rett før han ble sammen med meg han skulle ut til.. etter dette så sjulte han mobilen når han fikk meldinger, så eg ikkje kunne lese sammen med han,.. så slettet han dei etterpå.. eg har lyst å stole på han.. men, vet ikke om eg klarer etter dette.. han jobber borte, så han er vekke 14 dager.. eg klarte å lese en melding fra ho eine han jobber med.. "takk for denne gang.. kommer til å savne deg;)" og han hadde svart: " takk, det samme.. det var mystiskt, gleder meg til dere kommer tilbake:*". jaja, ble ett langt innlegg dette.. men hva skal jeg gjøre med det?? hvordan går eg frem.. vil jo vite. men var jo eg som var dum og leste meldingene hans da..! uff..
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 ps. han vet ikke at jeg vet alt dette..
blirjegsnartmamma Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Snakk med ham! Det er det beste.. Du må bare ta at han kanskje reagerer på at du har lest meldinger osv. Ikke lag unskyldninger for det, si det bare som det er, og snakk rolig om det.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Hmm.. Høres veldig mistenkelig ut dette her. Jeg hadde helt klart reagert hvis det hadde vært min mann! Og jeg er absolutt ikke en sjalu person.. Min mann er også mye borte i sin jobb, men jeg hadde aldri akseptert at han mottok meldinger som: "takk for denne gang.. kommer til å savne deg;)" og han hadde svart: " takk, det samme.. det var mystiskt, gleder meg til dere kommer tilbake:*" fra kollegaer. Det er ikke sikkert han er utro, men han balanserer uansett veldig på grensen. Ta det opp med han før det går for langt.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 eg er heller aldri sjalu.. og eg mener kanskje det er litt negativt i blandt.. så derfor eg skriver her.. For akkurat dette er vell egentlig noe eg burde reagert på... eg vet liksom ikkje helt hvordan eg skal gå frem.. eg kan jo ha misforstått og da.. men er jo så rart den meldingen om lommeboken. damen sin lommebok. eg var jo i syden så.. hmm... uff
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Ut fra dette virker det ganske klart at han har vært utro. Jeg hadde spurt han rett ut, en gang vi hadde snakket om noe helt annet; "hvorfor er du utro mot meg?" Da tar du han på senga, og ser hvordan han reagerer. Jeg har nulltoleranse for utroskap, så dette hadde nok vært kroken på døra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå