Cecelia & jentene Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 savnet prinsessen når de har vært på ferie. De ringte i går kveld og spurte om de kunne være så snill å få passe hun i helgen,på hytten!(1,5t) herfra. hehe! Prinsessen gleder seg masse...hun elsker farmor og farfar. Og sambo ringte meg nettopp og sa at han har tatt ut penger til meg så jeg kan gå på shopping eller hva jeg vil i ettermiddag. Dette var en deilig avslutning på 2uker med sykemelding og vondt i ryggen:)
~Milly~ Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Så herlig! =) Håper du nyyyyyter ettermiddagen! =))
Cecelia & jentene Skrevet 15. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2008 skal jeg love deg at jeg skal:) og i morgen skal jeg og sambo bare kose oss og spise god mat....og det kan jeg ikke huske sist vi gjorde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå