Gå til innhold

Svigers har nok...


Anbefalte innlegg

Skrevet

savnet prinsessen når de har vært på ferie. De ringte i går kveld og spurte om de kunne være så snill å få passe hun i helgen,på hytten!(1,5t) herfra. hehe! Prinsessen gleder seg masse...hun elsker farmor og farfar. Og sambo ringte meg nettopp og sa at han har tatt ut penger til meg så jeg kan gå på shopping eller hva jeg vil i ettermiddag.

 

Dette var en deilig avslutning på 2uker med sykemelding og vondt i ryggen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig! =) Håper du nyyyyyter ettermiddagen! =))

Skrevet

skal jeg love deg at jeg skal:) og i morgen skal jeg og sambo bare kose oss og spise god mat....og det kan jeg ikke huske sist vi gjorde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...