Gå til innhold

En barnevogn jungel....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Lurer på om noen av dere som har flere barn (eller 1. gangs som vet)kan gi meg noen tips i forhold til vogn. Har termin i nov,så det blir jo et vinterbarn. Lurer på om en teutonia S3,med vognbag på 79x35 cm er i korteste og smaleste laget, og om hvordan dener å kjøre på litt vinterveier? føler at jeg blir hlet lost i alle varianter,størrelser og ulemper/fordeler....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt Simo kombi til begge mine,og skal ha det til neste mann også.Syns denne vognen er fantastisk jeg,passer godt til vinterbarn fordi den er stor.Så det er plass til både voksipose og skinnpose.Dessuten varer den lenge og er god å kjøre:)

Skrevet

Enig med henne ovenfor. Kjøpte simokombi da vi skulle ha førstemann, og den er nesten like fin nå ettetr å ha blitt brukt til to, og skal brukes til tredjemann også når han/hun kommer.Det er en solid vogn, vann og vindtett, sa jeg har alltid følt at barnet er godt beskyttet. God å kjøre, stabil,kanskje litt tung.Veldig kjekt med løs bag, så kan man bare løfte med bagen inn. Brukte faktisk bagen litt som seng også i starten, da det var den plassen de roet seg best.Bagen er lang, emn littt smal, og det kan bli litt trangt, men det har aldri vært noe problem.Jeg hadde faktisk valgt samme vogna nå, hvis jeg skulle valgt på nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...