metaMORfose Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Er bare så vanskelig å få energi til alt. )) Fra energibombe til slakt, det er en overgang skal jeg si dere. Men fra mandag er alt normalt, bortsett fra at jeg er syk da.
blond Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Er alt normalt fra mandag? Mener du at energien er tilbake på normalt nivå, eller hva? Jeg skjønte ikke den siste setningen din.
metaMORfose Skrevet 15. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2008 Fra mandag er det skole, sfo, barnehage og mannen må ta seg sammen og jobbe )) Jeg skal ligge på sofaen og spise konfekt (eller noe sånt). De kommer jo hjem på ettermiddagen. Energien min kan også gjerne komme tilbake på mandag, god idè! )
blond Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Tenk så deilig å få dagen for deg selv! Masse nett, bøker og ingenting. Du har ikke vondt av det når du vanligvis er i full fart hele tiden. Kroppen din trenger hvile for å bli frisk!
metaMORfose Skrevet 15. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2008 Takk. Stillhet og hvile har aldri vært det jeg har hatt mest av. Livet mitt er vanligvis ganske aktivt. Tror allikevel jeg skal nyte dagene fremover. Er sykemeldt helt til 7. sept. Det er lenge det!
blond Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Ja, det er lenge. Kanskje du lærer å sette pris på stillheten nå som du ikke kan velge den bort? Du lærer sikkert en del om deg selv, vil jeg tro. Kan være vanskelig å "bli sittende" der når vanligvis løper rundt hele tiden. Gjetter på at barna setter pris på at du er der mye og er rolig?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 Ja det er sikkert ikke lett, jeg merker også at jeg savner alt jeg ikke kan gjøre nå som jeg er gravid.. Blir jo ikke helt det samme da, men litt likt blir det jo. Jeg savner og gå lange turer, men hadde jo ikke gjort det hver dag, men akkurat nå har jeg lyst å gjøre det hver dag. Jogge. Til og med en røyk eller 50 har jeg lyst på. Røyker ikke til vanlig, men har skrekkelig lyst på nå..
lillebror er " forsinket" Skrevet 15. august 2008 #8 Skrevet 15. august 2008 Kan godt forstaa at du lengter etter hverdagen. Er alltid ett ork aa vere syk. Du faar slappe bedre av paa mandag, men du kan jo like gjerne bli frisk til da :-))
solemio Skrevet 15. august 2008 #9 Skrevet 15. august 2008 Hva er det du feiler, da? Lykke til med det "vanlige" livet,- jeg vet en hel del om sjukdom og familieliv....
metaMORfose Skrevet 16. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. august 2008 solemio, jeg fikk en aggressiv lungebetennelse og måtte på sykehuset. Er fremdeles ganske redusert, men jeg får heller ikke lov til å gjøre noe særlig. Skal egentlig ikke klage, men jeg liker best å være i aktivitet. Stillstand er ikke noe jeg pleier å nyte. )) Men jeg prøver!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå