♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 hvor går grensa til farlig lavt BT? jeg har besvimt en gang, og er konstant svimmel,uansett om jeg sitter står går eller ligger. føler meg dritings rett og slett. ringte sykehuset da legen ikke visste stort, og de ba meg ligge rolig, drikke mye vann og spise noe salt, og måte te mangdag. om det ikke stiger, eller jeg blir værre bør jeg kanskje legges inn.. skremmende! noen med erfaring med såå lavt trykk?? har liggi på 90/50 i tre mnd, men nå datt det kraftig ned
minimee->Trym Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Det må jeg si... Har aldri hørt om sååå lavt blodtrykk før faktisk, så ingen erfaring der dessverre. Håper bare ikke mitt faller mer heller nå som du beskriver den følelsen... Lykke til og fortell hvordan det går!
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 15. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2008 oppfordrer til å få målt det om man er i tvil ihvertfall.. jeg har hatt 90/50, og vet at jeg er svimmel når jeg reiser meg opp o.l men det går over. nå når jeg er konstant svimmel, og hodepine oftere og sånn, dro jeg for å sjekke det. legen målte 4 ganger!!! han trodde ikke på de første tre målingene hehe.. så lavt ja.. skremmende!! snart ligger vel alt blodet i beina på meg for hjertet ikke pumper lengere
minimee->Trym Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Du vet å få ordalgt de da ;-) Var og målte her om dagen, var på 95/60 og legen syntes det var OK. Bare sett at det sakte men sikkert har synket litt hvor hver kontroll...
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 15. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2008 da kom jeg fra legevakta. begynte og kaldsvette og få vannvittig huepine, og føler meg guffen.. men de får ikke gjort noe. men har åpen linje te sykehuset om jeg blir værre, så da skal jeg rett inn dit.. skal prøve og sove og håpe det går over...
Gjest Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 synes det høres for lavt ut det trykket ditt. men det er jo bra at du får ringe om du skulle føle deg værre. du får drikke mye, og ligge med bena høyt for å lindre den svimle følelsen. jeg har hatt 85/55 i hele dag. føles helt jævlig. det eneste som hjalp var å ligge i senga å drikke vann. men nå i kveld føler jeg meg bedre, så da jeg målte var det faktisk steget til 95/60. men lurer på om denne tørsten har noen sammenheng? jeg er jo aldri tørst normalt sett, men i dag har jeg "bæmla" vann. og jeg har ikke vært på do å tissa no særlig heller, faktisk mindre enn normalt. så i morgen er jeg vel noen kg tyngre og har elefant-legger......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå