Gå til innhold

Da har jeg mista for 6. gang... snufs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ul i går og det var tomt - og det skjønner jeg for i går kveld så kom det styrtblødninger i do. snufs...

Men mister ikke motet - prøver på igjen.

Lykke til alle sammen her inne - håper det går bra for dere og kanskje vi snakkes snart igjen!

Klæm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var trist å lese. Og så 6 ganger da. Klarer ikke forestille meg hvordan det er.

Ønsker deg lykke til videre med prøvingen tøffe jenten.. Krysser fingre for at neste spire sitter.

Klem

Skrevet

Huff, så innmari leit:( Så mange ganger... Lykke til videre . Klem

Skrevet

Så flott å se at du er ved godt mot. :) Håper virkelig at neste spire sitter. det fortjener du etter de opplevelsene du har hatt.

Stor klem

Skrevet

Uff, vet hvordan du har det. Har selv mistet 8 ganger. Har forsøkt å bli foreldre i over 7 år, så i fjor kom gullgutten vår hjem fra Thailand. Men nå er jeg i tillegg 7 uker på vei, og denne gangen er jeg skikkelig dårlig, og alt ser bra ut så langt. Så ikke gi opp motet, kan jeg bli gravid, så kan alle det!!

Mange klemmer fra meg i denne litt vonde tiden. Håper drømmen blir oppfylt snart!

Skrevet

*Klappe på*....... Utrolig vondt å høre. Lykke til videre, og sååå bra at du ikke gir deg...

En venninne av meg fortalte nettop at hennes mor hadde mistet 6 ganger mellom hennes eldre bror og henne. Der er håp videre,og utrolig nok ser det ut til at du heldigvis vet det. Hold motet oppe :)

*Klapper litt til på*

Skrevet

Tusen takk for all støtte!:) Har ei jente på 4 og en gutt på 1 så vet at vi får det til:)

Skrevet

Sender deg en klem og mange tanker om at dette skal gå bra neste gang:) Skjønner godt du har det trist idag og håper du har noen som kan ta vare på deg og dulle og trøste deg litt. Så er det fint å vite at dette skal gå bra neste gang! Det får vi bare tro på

Skrevet

Tusen tusen takk! Det var godt! De fleste rundt meg tar det ikke så tungt - mener jeg må se på det som mensen... men det Er ikke sånn... Kjenner det ikke er så tungt som første gangen jeg mista - for jeg har det i bakhodet i hver graviditet at jeg kan miste - men det er fælt likevel... Man rekker å tenke mye på 10-12 uker...

Klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...