Gjest kalinikta Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Har fått de etter 3-4 dager. Men tør ikke lenger stole på dem for venninnen min testet falsk positivt på to stk derfra.. (graviditetstest)
-Lane- Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Aner ikke for jeg bestilte for flere måneder siden , men har ikke fått mine tester. Bare ei regning som jeg var dum nok å betale. Har sendt dem en mail og den har jeg ikke fått svar på. Anbefaler dem selvsagt ikke.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Ai ai ai! Er det mulig englebarn på vei her eller Hockey?
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 jeg bestillte på mandag eller tirsdag, fikk de igår....
Turid Laila Skrevet 15. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2008 Tja, det er det vi håper det ikke er da. Hadde jo ikke tenkt å bli smelt på tjukka før om et år jeg da Er det det så er det hull i gummien i hvertfall Nok et arbeidsuhell, hehe
Turid Laila Skrevet 15. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2008 Hmm det var jo ikke så ille. Får bestille da, og kanskje mensen har kommet innen de kommer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå