Gå til innhold

kjenner dere eggløsning?


Anbefalte innlegg

Gjest kalinikta
Skrevet

Etter jeg fikk barn, spes etter nr to, er kroppen min blitt "over-tydelig".. Egg-løsning er lett å merke, ved 2 dager vondt i magen (nesten som luft-smerter) og deretter en kort periode (noen timer) mens-liknende vondt utpå ettermiddagen den andre dagen. Har ikke tatt noen el-tester, men tror dette "mensliknende" er selve eggløsningen. Menstruasjonen kommer 14 dager etter dette. Så det kan vel stemme? Greit å ha merkbar syklus, men er faktisk litt vondt det her, og dermed litt irriterende egentlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet flere som kjenner det på samme måte som du. Jeg kjenner ikke EL. Og skulle gjerne ha gjort det. Så vi er forskjellige......

Skrevet

Jeg ble også sånn etter 1. fødsel. Før det kjente jeg ikke noenting til verken el eller mens (foruten mensvondt akkurat den dagen mensen ankom). Etter fødsel når syklusen kom i orden igjen kjente jeg ALT og GODT (dvs vondt)... På en måte håper jeg det fortsetter for om det ikke blir sterilisering med det første etter denne her, så er det greit å bruke som "prevensjon"...

Gjest kalinikta
Skrevet

Ja vi sikre perioder / kondom som prevensjon her nå, så sånn sett er det greit. Skal passe meg denne helgen med andre ord:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...