Gjest kalinikta Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Etter jeg fikk barn, spes etter nr to, er kroppen min blitt "over-tydelig".. Egg-løsning er lett å merke, ved 2 dager vondt i magen (nesten som luft-smerter) og deretter en kort periode (noen timer) mens-liknende vondt utpå ettermiddagen den andre dagen. Har ikke tatt noen el-tester, men tror dette "mensliknende" er selve eggløsningen. Menstruasjonen kommer 14 dager etter dette. Så det kan vel stemme? Greit å ha merkbar syklus, men er faktisk litt vondt det her, og dermed litt irriterende egentlig..
Gjest Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Vet flere som kjenner det på samme måte som du. Jeg kjenner ikke EL. Og skulle gjerne ha gjort det. Så vi er forskjellige......
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Jeg ble også sånn etter 1. fødsel. Før det kjente jeg ikke noenting til verken el eller mens (foruten mensvondt akkurat den dagen mensen ankom). Etter fødsel når syklusen kom i orden igjen kjente jeg ALT og GODT (dvs vondt)... På en måte håper jeg det fortsetter for om det ikke blir sterilisering med det første etter denne her, så er det greit å bruke som "prevensjon"...
Gjest kalinikta Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Ja vi sikre perioder / kondom som prevensjon her nå, så sånn sett er det greit. Skal passe meg denne helgen med andre ord:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå