Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ung mor, jeg er 20 og moden! og er lei av de dumme kommenratene til unge mennesker som er med på og støtte teorien med at eldre er mer voksene! KAN DU IKKE VÆRE SAKELIG ELLER OPPFØRE DEG MODENT I EN DISKUSJON SÅ LA VÆR OG DRIT DEG UT PÅ VEGNE AV OSS SOM HAR NOE I HUET!!! Det eneste du beviser er at unge mennesker er idioter, noe som ikke er tilfellet for andre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørhør =)

Skrevet

Jeg ville tatt meg et pust i bakken og lest over innlegget mitt, var jeg deg, hehe ;-p

 

Men ja, jeg har mange ganger tenkt på at det må være pinlig for dere "andre" unge mødre, når enklte brødhuer uttaler seg i hytt og pine -og i tillegg snakker for ALLE unge mødre og dermed bekrefter sterotypen no' til de grader!

Skrevet

Ja hehe:P

Vet dette ikke var et sakelig innlegg men må bare få det ut på denne måten så kanskje noen av de som faktisk uttaler seg på vegne av oss på den måten kan slutte. Blir faktisk utrolig flau og de kommentarene mange kommer med er med på at vi ikke blir tatt seriøst i det hele tatt!

  • 2 uker senere...
Skrevet

Du kan trøste deg med at det er en del av oss "voksne" mødre som ikke er så lure heller. Dumhet har dessverre ingen alder...

  • 2 uker senere...
Skrevet

Hei, jeg heter apen.

Jeg vil bare si til alle andre aper at det er jævlig irriterende at dere sitter i dyreparkens offentlighet og spiser bananer. Da tror jo alle at aper bare spiser bananer. Jeg derimot, liker kake. Så slutt å ødelegg for meg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...