zethaline Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Er sent ute,men har ENDELIG bestilt dåp.Men min sønn er 4mnd og jeg fikk ikke dag før i november;-(da er min 7 mnd og da passer ihvertfall ikke kjolen. Hva ville dere gjort,døpt barnet i en annen kirke om jeg kunnet få en tidligere dato......Noen som har døpt så stoer barn?? Alle vi er døpt i den samme kirken,synes på en måte at det er kjekt...
zethaline Skrevet 15. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. august 2008 jada,dette skulle jo på SKRAVLE;-)
AndreVonDrei Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Hehehe, og jeg som hadde noen riktig så kreative salver på lager ;-)
AndreVonDrei Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Men jeg kan jo legge til at jeg ikke har fått døpt min sønn før nå (sammen med minstemann) og han er godt over 7 mnd ;-). Det blir da IKKE i kjole vel og merke;-p
Maren og snella Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 Søsteren min og jeg ble døpt samtidig, da var jeg 7 og hun 5. Fungerte bra det, selv om det ikke var ett heidundrande kalas etterpå :-)
AndreVonDrei Skrevet 16. august 2008 #7 Skrevet 16. august 2008 Jepp, her blir det dobbeltdåp :-). Storebror syntes det er storstas -selvom han er litt redd for denne presten, da. Han tror presten er en kombinasjon av Gud og nissen ;-)
zethaline Skrevet 17. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. august 2008 Hehe,ja noen barndom redsler skal vi vel alle ha,og Gud og julenissen er vel ikke det værste å ha;-) Så gml er eldste barnet ditt da,VonDrei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå