Gå til innhold

Symfyse-mål?

mortherese=mamma til twins! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var deres?

Jeg har to i magen, og lurer litt på hva som er vanlig! Fastlegen min visste ikke hva tvillingmager skulle ligge på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noe svar til deg, men jeg lurer på det samme. Jeg målte fra skammbeinet til toppen av livmoren i går og den var 18 cm. Hva var ditt SF mål?? Jeg målte bare selv altså og er gravif med tvillinger jeg og!!

Er i uke 16 men magen er ikke serlig stor synes jeg. Har du mage?

Skrevet

Jeg har ganske bra magen allerede! :) er i uke 21 nå i følge BIM og fastlegen, uke 23 i følge legen på UL... Var 24 cm nå, og da mente fastlegen at hu egentlig kunne målt den lenger...Tror ikke hun har hatt tvillingmager før..:)

Skrevet

Målte du noe rundt uke 16? Hadde du mage da?

Er så bekymret for at de har sluttet å vokse for det er ikke store forandringene her....men jeg har veldig sterke megemuskler og noen sier at det påvirker når du får mage...vet ikke jeg..

Skrevet

Hei!

Har ikke målt noe selv, var kun nå at legen målte meg! Tror det her er første tvillingmagen for fastlegen, for hun stusset så lenge over at magen var så stor....ikke så rart at den ligger over hva en enlingemage vil være! :) Men jeg finner liksom ikke noe slags oversikt over hva som er "normalen" for en dobbel en! :) Men skal til ny UL til fredag, så får høre med de der da! :)

Har ikke hørt at magemusklene skal påvirke, men er godt mulig! Jeg var ganske godt trent før jeg ble gravid jeg også, men har ikke virka som om det hadde så mye å si her i gården hvertfall! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...