Gå til innhold

Distrè og tiltaksløs mann.. HJEELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har verdens herligste mann! Og det har jeg aldri tvilt på!! Men som alle andre, har også han sine ting som ikke kan kalles positive. Han er så ufattelig rotete, distrè og tilo tider giddalaus! Jeg kan be ham om å gjøre en ting, og selv om han sier ja, så må jeg vente dager, uker, gjerne måneder før det blir gjort! Og om jeg spør fler ganger blir han irritert og sier at jeg maser. Han kan sitte time på time foran pcen, når han vet at det er en masse ting som heller bør gjøres! Jeg har prøvd å si fra, men han blir bare kjempesint og går..

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, men dette begynner virkelig å plage meg!

Noen som kan komme med tips/ erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde akkurat DEN krangelen igår! Kunne vært oss du skrev om her......

Nå sa jeg klart ifra at dette gidder jeg ikke mer! Skjer det ikke noe, så går jeg! Vi har vært sammen i 10 år og jeg har ikke brydd meg noe særlig om det før. Det er nå som vi har fått barn og hus osv at jeg er avhengig av en mann som faktisk tar i et tak. Og jeg pakket det ikke inn, jeg sa det som det var!

Og han skal virkelig skjerpe seg, jeg tror han, og jeg skal hjelpe han. Vi skal jobbe sammen, vi er sammen om dette!!

Jeg skal mase på en konstruktiv måte og han skal ta seg i nakken!

Nå skal det ikke lenger være jeg som driver Familien AS alene!!!

Det vet han godt!

Og han er god som gull på alle andre måter, men som sagt så er jeg avhengig at det fungerer her hjemme også!!!

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...