Gå til innhold

Hva er galt med samboer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han svetter så mye om natten..Det er helt sinnsykt ekkelt..Stinker av puter, dyner, og sengetøy =( Dynene blir jo ødelagt..Han bruker den sterke deodoranten med sprit under armene om dagen, men hva med resten av kroppen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva? sambo har samme problemet, begynte for 2-3 mnd siden. Det er helt forferdelig. Før kjørte han lastebil og hadde ikke alltid anledning til å dusje på 3-4 dager. Da uktet det aldri vondt av han alikevel. Men nå,åh det er rett og slett jævli. Skal bestille legetime,for dette er nesten ikke til å holde ut... Det går bare 2-3 timer etter en dusj, og så lukter det som om han ikke har dusjet på 14 dager. Hva heter deo samboeren din bruker? Blir bekymret for min her,redd det er noe skikkelig galt med han....

Skrevet

Den heter Aluminiumklorid-

 

Sambo har alltid svettet mye, men nå er det ille..Legeskrekk har han også

Skrevet

Huff da.. Min har klaget på vondt i sidene også,så jeg tenker nyrer jeg da. Men jeg skremmer sikkert bare opp meg selv.... Han er heller ikke noe fan av legekontor,men nå sa han det faktisk selv at han måtte komme seg dit.. Ble bare måpende jeg da,den var litt overraskende...

Skrevet

Jeg ville ha bestilt legetime for å sjekke hva som kan være årsaken.

Skrevet

Ja, vil de ikke til legen så får de skremmes med at det kan være noe alvorlig galt. Trenger ikke være det, men viktig å få sjekket det opp.

Skrevet

Ja jeg får sende ham til legen =)

Skrevet

Jeg har ingen erfaring eller peil på dette.

Men jeg har fått høre at kroppen "lagrer" på mye dritt som kommer ut i form av svette. Det kan være at man ikke tåler noe feks. at man plutselig blir "allergisk" mot deoen man bruker.

Hva med å prøve en mild en på apoteket en stund og så se hva som skjer?

 

Mannen og jeg opplevde for et par år siden at vi begge med kort mellomrom begynte å svette mere, ble rød under armene og ekkel rett og slett. Legen mente vi hadde fått sopp. Men det eneste som hjalp var å bytte deo. Nå bruker han Sebamed for menn (den i eske) og jeg en jeg ikke husker hva heter akurat nå. Ingen av oss kan nå bruke noen av disse vi normalt sett kjøpte i butikken før.

Skrevet

Ja, av gårde med han! Si at du kan følge han hvis han har legeskrekk, så kommer han seg vel av sted;)

Skrevet

Han har prøvd både vanlige deoer og stop 24..men det lukter fordet :)

Skrevet

Noen svetter bare mer når de sover enn andre gjør... Min svetter også noe sinnsykt når han sover. Han har vært hos legen med det, men er ingenting... Lukter jævli av dynene og putene her også... og vi ha ett svettelaken under det vanlige lakenet, bare vasker alt innimellom! :P

Skrevet

Her må jeg skifte på senga minst 3 ggr i uka,klarer ikke lukta. Det er helt forferdelig. Er jo litt merklig at det plutseig blir slik....

Skrevet

Ja regner med også at det er tilfellet med samboer..Han har jo alltid vært sånn..Mest ille om sommeren.. :/

Skrevet

Men det er bra, at det ikke er en plutselig forandring;) Men greit å sjekke ut likevel kanskje. Så utrolig kjedelig!

Skrevet

Min samboer er også sånn, alltid vært det. Ikke noe gøy hverken for han eller meg:/

Skrevet

enda godt det er flere:)

Skrevet

Få han til å sjekke stoffskiftet!!

 

Typen til mamma svetter som en gris! Det er helt ufattelig! Han får gjerne slike akutte svettetokter og han! Han var til legen og tok prøver og der så ble de sjokkert over hvor høyt stoffskiftet hans faktisk var!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...