anaina Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Det blir jo mest klær fra HM etc, men jeg syns det er hyggelig med noen litt mer spesielle plagg, og har kjøpt litt topper og sånt fra Molo, f.eks. Men alle de butikkene og nettbutikkene jeg vet om med litt spesielle klær til barn stopper på str 128. Noen som har tips til (helst) nettbutikker eller butikker i osloområdet som har litt artig kvalitetstøy i litt større størrelser?
solemio Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Hva slags tøy kikker du etter? Klassisk eller hippie?
anaina Skrevet 15. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2008 Eh, midt imellom? Ikke akkurat batikk-hippie. men ikke bruberry-klassisk heller. Mer sånn i forlengelsen av Molo-kids.dk, Katvig, Silke&suus etc.
solemio Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Hehe, forsvant inn på favoritt-linkene mine for å finne noe, men da ble det bare opprydning der.... Men veldig mye gøy i USA, da.... Har du leita der?
solemio Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 http://www.kidsfashion.no/ Er det noe du kan bruke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå