kelly Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Det er endelig fredag, og jeg får sett mer til gubben , min kjære mor kommer også på besøk. Så regner med det blir litt barselbaking og stelling av hus, kanskje male litt her og der. Spekulerer også på hva jeg skal lage til kveldskos, kanskje hjemmelaget pizza? Forslag godtas med stor takk:) Er nå 26 uker påvei, og min kjære puspus er 7 uker påvei, vi har begge to litt mage og skjønner hverandre meeeeget godt;) ( Har oppdrett, ikke noe huskatt-avling her nei, måtte nevnes;) )
Gjest ønsket oppfyllt Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 hørtes koselig ut;) hva er barselbaking? og hva skal du male? forslag til mat vil jeg si hjemmelaget hamburger eller stekt laks;) det har jeg yst på akkurat nå...hehe:) jeg skal på opera ikveld:) gleder meg;)
kelly Skrevet 15. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2008 Barselbaking er noe mor har funnet på, hehe, da skal da bakes litt gode brød og vannkringle som kan taes opp av fryseren etterhvert. Nærmere jul har hun planlagt bake OG julepynt-laging hos meg, da skal det bakes en drøss med julebakster, samt julepynt, slik at jeg makter å få gjort alt til jul..hihi:) Tror kanskje jeg ikke får med meg gubben på 3 dagers julepynt-laging, men det er nå så :=) Har lyst å male gjesterommet + legge ny tapet i gangen, for så å male det i en mørkere farge. Liker litt mørke og mystiske innganger.. Så artig, opera har jeg ALDRI vært på...men er nok noe med at det ikke eksisterer så langt nord, hehe, vi har naboen til slikt :S
daneli Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Koselig med besøk og baking da =) Kose dere masse. Ikveld kommer nok jeg til å føde tenker jeg =) Rier startet kl 24 i natt, og holder på enda. Sovet lite, så får prøve å slappe av litt nå =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå