IgglePiggle Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Tror altsaa at de er svenske. Sangen begynner med plystring og saa tror jeg at en av setningene sier de noe som "we don't care about...." Det er alt jeg vet.. Hvem synger denne sangeen. Synes den er saa kul men finner bare ikke ut hvem som synger den.. Vet du hvem jeg mener???
MammaTil2 Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Er det "when the children cry" med White Lion?
MammaTil2 Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Nei, det er jo Scorpions med "Winds of change".
IgglePiggle Skrevet 15. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2008 Det er en ganske ny sang.. Er en jente og en gutt som synger. Tror de heter Nina og Bjorn eller noe i den dure. Altsaa de som synger. Og saa ser de litt saann hippe ut. Hoerte den paa et tv show her i englanf for en tid tilbake men fikk bare med meg at de var svenske..
MammaTil2 Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Ja, da var ihvertfall jeg på feil spor ;-) Lykke til med letingen!
MammaTil2 Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Kanskje jeg klarte det alikevel? Hva med "Young Folks" av Peter, Björn og John?
IgglePiggle Skrevet 15. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2008 JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! Ja det er det.. Takk har lett etter den i omtrent 2mnd, men ingen her i eng vet hva jeg mener.. Tusen tusen takk. Naa skal den inn paa ipoden min..
MammaTil2 Skrevet 15. august 2008 #8 Skrevet 15. august 2008 Fint å kunne hjelpe :-) det var egentlig ganske enkelt å finne den. Googlet de ordene du husket, og fikk opp en del linker til sanger. Den kom opp nesten øverst. Gikk på youtube og sjekket om den lå der, for å høre om det var plystring på den... Jeg derimot, har et kjempeproblem: Hørte tre-fire linjer av en sang på radioen, aner ikke hvem eller hva. De eneste ordene jeg husker er "...the amazing grace to..." Er en mann som synger, og gitarspilling til. Aner ikke hvordan jeg skal finne den. Kan du tenke deg hvor mange treff jeg får når jeg googler "amazing grace"?
~Milly~ Skrevet 15. august 2008 #9 Skrevet 15. august 2008 MammaTil2, kan det være denne? http://www.stlyrics.com/songs/b/badlessthe26103/amazinggracetoyou1125395.html
MammaTil2 Skrevet 15. august 2008 #10 Skrevet 15. august 2008 Nei, jeg hadde også lett meg frem til den. Strevde lenge for å finne en lydfil, og ble kjempeskuffet når det var feil sang. Prøvde på nytt nå, og fant sangen selv! HURRA!!!!!!!!!!!!! Litt pinlig er det likevel da, for sangen var "Pretty amazing grace" av Neil Diamond....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå