prøveigjenn Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Var i dag på s.huset for å måle vekst til babyen..hodet er større i forhold til kroppen,og var litt lite fostervann sa jordmor..Har termin om 2-3 uker,skal på ny UL om 14 dager..har jeg grunn til å være bekymra??
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=) Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 hva sa jordmoren om det da? rart at de venter 2 uker med ny UL. sa hun noe om hvor lite fostervann du hadde?
yh Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 De lot det gå 2 uker mellom hver gang hos meg for å se om babyen vokste, var for tidlig å se om den vokst etter en uke sa de.. Men ang.fostervann vet jeg ikke noe.
prøveigjenn Skrevet 15. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2008 Jeg synest også 2 uker var lenge å vente....:(Og når jeg da skal inn igjenn skal de vurdere om jeg skal settes igang..
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=) Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 okej men de jeg vet er at de er farligt for babyen at ligge med lite fostervann så du må ha nok i vert fall eller hadde du aldrig fått gå 2 uker.. men syns jo at du skulle ringe og krevd å bli sjekka etter 1 uke... Jeg vet fordi jeg hadde hål på fosterhinnan i mitt førra svangerskap og då låg han helt torr til slutt. Men hva sa hun om fostervannet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå