Gå til innhold

Eh, seriøst? Er det mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått inntrykk av at en venninne av meg har ungått meg i det siste. Tar ikke telefonen, svarer ikke på meld. Men så møtte jeg henne tilfeldig i går. Så jeg spurte henne om det var noe i veien. "Det visste jeg utmerket godt selv" sa hun. Etter litt frem og tilbake så sa hun at, and i quote "Du er så jævlig opptatt av å vise puppene dine til typen min. Og det er jeg lei av" Sist gang vi var sammen så var jeg, mannen min. Hun hennes type og et annet par ute og spsiste. Vi hadde med den da 4mnd. gamle babyen, som da skulle ha mat. Så jeg dro da frem puppen og ammet. Men i følge henne så var det altså bare for å "vise frem puppen min til typen hennes" ????????????????????? ER DET MULIG????

Jeg prøvde å forklare henne at babyen skulle ha mat osv. Men da sier hun at det var ikke første gangen jeg hadde gjort noe sånt. For tre år siden, da hun og typen (en annen type en nå foresten) var på besøk hos oss, og overnattet. Så hadde jeg spradet rundt i bare bh hele helgen. (Jeg gikk fra soverommet og badet iført bh og bukse èn gang)

WTF? Er det mulig? Jeg visste ikke at vi fortsatt vaar 13 år. Dette er seriøst den rareste "krangelen" jeg noengang har vært borti.

Er det dårlig gjort å la typen til en venninne se seg i bh? Jeg har aldri tenkt tanken engang. Han er da en voksen mann, regner med han har sett en bh før. Og vi har da vært på stranden i bikini ørten ganger. En bikinioverdel skjuler da langt mindre en en bh.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er venninna de overvektig?Litt tykk? Eller mindre pen?

Og du motsatt?

For da kan det hende at hun er sjalu på deg, at det er der problemet ligger...

Skrevet

Mulig hun har en smule dårlig selvtillit...Hadde du virkelig sprada rundt i undertøyet hele helga, så hadde kanskje jeg også reagert,men fra soverommet til badet? Nei, trukke det... Og vanligvis bretter man jo ikke fram hele puppen for å amme, så ser ikke helt problemet...

Skrevet

Nei, ikke i det heletatt. Hun er utrolig pen av utseende. Hun har jobbet som modell, og har altid vært umåtelig populær bland det motsatte kjønn. Jeg er ikke stygg jeg heller, men av oss to er jeg definitivt den mindre pene. Hun har små pupper da, nesten ikke eksisterende, fordi hun er så liten og tynn. Men har aldri hatt inntrykk av at dette er til sjenanse for henne. Av alle mine venninner er hun den som fremstår som tryggest på sitt eget utseende.

Skrevet

Nei, vi spøka jo om det da også. Jeg gikk igjennom stua og der satt hun og typen og spiste frokost. Og da sa hun i en spøkefull tone, at "jasså, driver du å viser deg frem?" Og jeg svarte noe sånt som "klart det" Vi lo alle sammen, det virket ikke som om det var noe alvor bak det. Bare spøk. men tydligvis så var det ikke det da. Rart at hun har murret på dette i årevis da. Jeg klarer ikke å se problemet jeg.

For god sake, min mann har jo sett henne splitter naken (Hun fikk tatt noen bilder for noen år siden, og ville ha tilbakemelding på om de var tacky eller fine, så både jeg og mannen min så på dem)

Rart at dette er et problem for henne. Og skikkelig pubertalt å skulle være "sur" på meg for en så meningsløs ting syns jeg. Det med ammingen gidder jeg ikke å ta til meg engang, det er bare så alt for tåpelig. Om hun eller typen hadde problemer med at jeg matet datteren min, så kunne de ha pellet seg vekk mens jeg holdt på, eller i det minste sagt fra. Hadde jeg visst det var så problematisk skulle jeg ha flytta meg.

Skrevet

Hun høres veldig spesiell ut!

Virker som at hun har veldig dårlig selvbilde!

Du får bare prøve å forklare virkeligheten for henne og si at dette blir for dumt. For det blir det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...