Gjest Sekretøsa Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Vi hadde sex når jeg var 16, han var alle jenters store drøm (den gang), og det ble med den ene gangen (etter å ha vært "forelska" siden jeg var 13). Så han ikke igjen, og hørte ikke noe mer fra han. Nå har vi flytta, og han jobber i butikken her borte (hvilket jeg jo visste), så jeg ser han innimellom. Han ser meg også, men har INGEN interesse overhodet og hilse, selvom vi jo var venner på det tidspunktet. Han overser meg glatt, og går en annen vei. GREIT NOK, for jeg har ikke noe ønske om å gjennopta noe som helst, hehe. (Han kan være hyggelig da, jeg er tross alt kunde der) Uansett, hva gjør man da??? Jeg liker jo ikke han, dette er jo mange år siden! Eneste som irriterer meg _litt_ er at han snur seg hver gang han ser meg...var det SÅ dårlig lissom? Haha. Istad tok jeg meg en dupp, og da drømte jeg at jeg hadde sex med han?!?! WHAT????
Sivalur Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Er nok bare en ting å gjøre, overse ham like glatt som han overser deg... lat som du ikke aner hvem han er og vær totalt likegyldig. Kan jo tenkes at han er flau for måten han brukte deg på den gangen, men det er ikke vits i å rippe opp i det der.
Tøysetipp Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Det beste er å holde det for seg selv. Drømmer er noe man ikke er Herre over.. :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Nei, det er jo ikke vitsi å rippe opp i noe som helst, og det var jo ikke denne seansen med sex jeg tenkte på første gang jeg så han på butikken heller. Vi var jo som sagt venner... men nei, Hah, hadde jeg vært han ville jeg å vært flau Han er ikke en del av mitt liv lenger, og kommer heller aldri til å bli det.. HVORFOR drømmer jeg om han da??
meg & to små vampyrer Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Aha... alle bitene om hvorfor dere flyttet akkurat DIT faller på plass! Det nytter ikke å nekte mer:) he he. Neida, men du kan jo benytta sjansen til å handle på rimeligere butikker, se på det som ditt lille tilbudstriks?
Tøysetipp Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 For et par år siden drømte jeg om en klinekompis.. And i'm gay! Så det er sikkert ingenting å uroe seg for. Det er nok det du forbinder med ham. Hvem ville vel ikke.. Så fakker underbevisstheten det opp- og det kommer til syne i dine drømmer.
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 Morsom du er vampyr Jaa, jeg handler da sjelden der, men noen ting må kjøpes der! Fåkk, håper han snart slutter!
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. august 2008 #8 Skrevet 15. august 2008 Jeg uroer meg jo ikke i den forstand, men TENK om jeg plutselig snakker i søvne da?? Og sier navnet hans???? Gåååååååååååd!
winneboo Skrevet 15. august 2008 #9 Skrevet 15. august 2008 Vel jeg drømte en periode at jeg ga blow-jobs til en homofil kamerat jeg aldri har tenkt den veien med. Han er som en bror for meg, å alt seksuelt hadde da vært ekkelt. ALikevel drømte jeg flere ganger da at jeg sugde han...jippi yeah... Så drømmer kan rett og slett ikke bety en dritt, men vi mennesker har jo en livlig fantasi Jeg hadde også bare oversett han om jeg var deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå