Gå til innhold

anonymforumet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter er da å ser litt innom de forskjellige forumene, og lurer på om det er noen som har tatt feil av anonymforumet og kranglesidene...

Har hele tiden trodd at anonymforumet egentlig var beregnet for eventuelle spørsmål som folk kan finne pinelig å spørre om og ikke for å kunne slenge dritt til hverandre uten at folk kan se hvem det er..

Er jo bare krangling der inne jo.. Hadde tenkt til å spørre om noe der, men tar det heller med legen da det virker som om man blir rakka ned på uansett hva man spør om der inne jo.. Huffamei..

Videoannonse
Annonse
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=)
Skrevet

jeg er bare på skravlen og 3 trim...skravlen kollar jeg bara inom ibland men 3 trim er så koseligt så jeg er egentligen bara her inne nesten...

skjønner godt at du hellre snakker med din lege for de 2 forumene er ikke noe sted å spørre om ting som bekymrer deg...når man bara blir rakka ner på....

håper du får svar på de du lurer over=)

lykke til=)

Skrevet

Jeg prøver å overse innlegg som ikke er hyggelige, men jeg tror enkelte har kjempebehov for å lire av seg gruff, og rett og slett være ubehagelige mot andre eller generelt. Sikkert mange som starter debatter også bare for å provosere.

På en måte er det jo fint at de får utløp for aggresjonen sin på et internettforum da, så kanskje samfunnet spares for det.

Det er jo mange hormoner i omløp her, og både de som er ekle og de som tar til tårene på grunn av det er jo i samme båt på en måte.

Da er det bedre å heve seg over det som en ørn og fly forbi :-)

Ingen kan ødelegge ens gode humør hvis man ikke tallater dem det :-)

Husk det er egentlig grufferne det er synd på. De må ha noen usigelig kjedelige dager og mye negativ energi innesperret i seg.

Gjest stockholms tjej_Fødeklar=)
Skrevet

jeg er bare glad over at de håller seg på anonym og på kranglesiden=) for vi har så koseligt her inne=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...