Kæmma og trultene Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 jeg skulle ta en test for epar uker siden, på dagen etter IKM da jeg hadde end el symptomer. Så fikk jeg (dessverre) blødning IKM som var litt til og fra noen dager. Nå er det over, men ejg føler meg fortsatt rar - på tisser'n hver time, en del svimmel, sulten & kvalm på en gang (gjennom hele dagen) osv.... Er det mulig at det er noe likevel, selv om jeg har hatt blødning?
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 ja det kan godt hende.det går an å blø litt i den tiden man venter mens,og likevel være gravid. ta en test du,så er du sikker lykke til
Kæmma og trultene Skrevet 15. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2008 TakK! Huff nå ble jeg litt nervøs igjen... men det er vel ikke så vanlig er det det?? Jeg har så lyst, så jeg vegrer emg veldig for å ta test og så er den neg - men jeg må jo sjekke!!
Kæmma og trultene Skrevet 15. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2008 Har forresten nettopp skifta nick - så det er fortsatt Cammis&Iselin her hehe
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 vet ikke hvor vanlig det er,men venninna mi hadde mensen i tre måneder når hun var gravid.hun tok en hau med tester,selv om hun fikk mensen,for hun følte seg så rar.hun fikk bare negative tester,og dro til legen.der tok hun blodprøve og det viste seg at hun var tre måneder på vei. hun hadde da mensen til vanlig tid,når hun ventet den.
Kæmma og trultene Skrevet 15. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2008 Oida! Gravid selv uten positive tester? Det er jo nesten skummelt.... Nei jeg får kjøpe meg en test idag tror jeg!
Mamma-til-3-jenter Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 Er det mulig da?? Å være gravid i tre måneder, og ingen tester slår ut positivt?? Hørtes rart ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå