Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Føler at ingenting ser ut som før der nede:( Hadde grad to med revning, og syns det viser tydelig hvor jeg ble sydd.. Er to mndr siden, er det fortsatt håp for at ting blir mer som normalt ennå? Eller må jeg bare innfinne meg med at det er sånn jeg har blitt? Føler de fleste som har født sier at de føler seg som før etter en stund???
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Du har jo arr, og arr vil bli penere og bedre med tiden:) 2 mnd er ingenting av tid, det:)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Hadde totalruptur, og det tok sin tid før ting ble normalt og det ble det. Merker mer enn før jeg ble gravid hvertfall. Men det første halveåret kan jeg ikke skryte av ett aktivt sexliv nei. Arrene er mer følsomme enn ellers av huden der nede
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Første gang jeg fødte, var riene harde i lange tider, og fødselen dro ut i to døgn. Jeg revnet ikke nevneverdig, men merket godt at underlivet hadde fått skikkelig medfart. Var vondt å sitte i uker etterpå, og i tillegg slet jeg med lekkasje både her og der sikkert ett år etterpå! Tror det tok rundt ett år før alt føltes som før igjen, og enda et par år før jeg ble helt "tett" igjen. Siste gangen jeg fødte var det hele unnagjort på tolv timer, alt gikk veldig fint, og jeg var knapt nok øm nedentil etter fødselen. Sydde noen få sting som ikke plaget meg i det hele tatt! Det eneste er selvfølgelig at det tar tid før man har glede av sex igjen, men det er helt vanlig for de fleste tror jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå