ambumamma Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Har kjøpt ny bilstol til tulla i magen idag. Nå bare venter og venter jeg på at hun skal komme ut å ligge i vugga og kose i armene mine 6 dager til termin idag. Litt lakserolje i kveld kanskje......?
Malin&TE Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Tror nok det blir litt lakserolje her også 2 dager over termin, så nå er jeg drittlei!
ambumamma Skrevet 15. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2008 hehe får sende mannen en tur på apoteket:) Lykke til med forsøk og fødsel=)
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=) Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 åhhh dere må si hva som skjer når ni har prøvd lakserolje...er nysjerrig=) vil prøve det selv men er litt for pysete tror jeg=) he he har termin i morgon=)
Malin&TE Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Er skikkelig pysete jeg også, men nå syntes jeg lillegutt i magen begynner å bli vanskelig Absolutt ingen tegn til at han vil ut, så jeg tror jeg må hjelpe litt til
ambumamma Skrevet 15. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2008 hehe skal holde deg oppdatert vettu:) og hører du ikke noe på noen dager, så ligger jeg sikkert og føder. *ønsker*
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=) Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 men jeg må bare spørre...hva er det med lakserolje som får igang fødseln? hvilket merke kjøper dere? kanske jeg ska prøve det? jeg har fått klyx på sykehuset men er dette det samme?
Malin&TE Skrevet 15. august 2008 #9 Skrevet 15. august 2008 Ricini Oleum heter det jeg har kjøpt.. Vet ikke om klyx er det samme.
ambumamma Skrevet 15. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. august 2008 tror ikke klyx er det samme. For det setter du vel rektalt, men lakserolja kan du blande ut i drikke, og det fungerer da på magen først og ikke tarmen. ror jeg da, men er jammen ikke helt sikker.
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=) Skrevet 15. august 2008 #11 Skrevet 15. august 2008 okej va bra at man blander de ut i drikka for jeg har ikke lyst å ta de rektalt=) men vet der om noen som har fått i gang fødseln med recinolja? gidder jo ikke ta de viss ikke noe skjer...?
vårina Skrevet 15. august 2008 #12 Skrevet 15. august 2008 Hei! Ikke ta lakserolje..Det gjorde jeg da jeg var 1 dag over termin. De neste 6 dagene ble utrolig tøffe med rier hvert 5 min uten at der ble åpning.Var på sykehuset flere ganger på disse dagene og jordmor sa at er en ikke moden så kommer ikke babyen med lakserolje. Men derimot så får en masse unødvendige vondter. Jeg ville ikke høre på hva andre sa..så da fikk jeg prøve det på den vonde måten. Klart alle opplever ikke det slik som meg..men jeg uner ingen de forferdelige dagene..da jeg ikke fikk sove og hadde masse ubehag og vondt. Lykke til ihvertfall! Håper tulla de snart har lyst å møte mammaen sin:-) Har selv vært mamma i snart 3 mnder og det er helt fantastisk!
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=) Skrevet 15. august 2008 #13 Skrevet 15. august 2008 oj då ska jeg ikke prøve dette=( usch sånn vil jeg ikke gå i vert fall. takk for at du skrev din erfaring=)
Malin&TE Skrevet 16. august 2008 #14 Skrevet 16. august 2008 Tok du lakserolje, jente82 FØDEKLAR? Jeg gjorde ikke.. Klarer å vente til mandag, skal på overtidsvurdering da, og blir uansett satt i gang da.. Blir i hvertfall satt i gang i løpet av neste uke.. Hvordan går det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå