KlaraK Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Har sett et godt tilbud på Kruse Stellekommode fra Reflex, men synes det står så lite om produktet på hjemmesiden. Har ikke sett kommoden i butikken selv, da det er den kommede oldemoren som er på stadig babyutstyrsjakt. Lurer på om noen har erfaring med denne og ønsker å dele det med meg Står f.eks. at det er med badekar med tappeslange, ligger det da under stellematten da? Har egentlig ikke behov for badekar i kommoden da vi har kjøpt tummy tub og skal ha stellekommoden på soverommet (grunnet LITE bad).
Plutselig_gravid Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Jeg hadde stellekommode til førstemann. Husker ikke merket.Virket veeeldig genial og det var den i utgangspunktet også. Med, sånn slange til å tappe ut av vannet, du kunne dra stellematten til side slik at når bebisen var ferdig badet kunne man legge bebisen rett på matten. Det negative var at vannet liksom alltid klarte å renne ned i skuffene slik at klærne som lå lengst ut i kanten ble våte. Men hvis ikke du skal bruke badekaret så spiller jo ikke det noen rolle:) Og ja - badekaret ligger under stellematten:) Da går det mest sannsynlig ikke an å bruke den øverste skuffen. Du kan evt la vær å ha badekaret oppi tror jeg - det gikk det an på min:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå