Gå til innhold

Kruse Stellekommode - noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett et godt tilbud på Kruse Stellekommode fra Reflex, men synes det står så lite om produktet på hjemmesiden. Har ikke sett kommoden i butikken selv, da det er den kommede oldemoren som er på stadig babyutstyrsjakt.

Lurer på om noen har erfaring med denne og ønsker å dele det med meg :) Står f.eks. at det er med badekar med tappeslange, ligger det da under stellematten da? Har egentlig ikke behov for badekar i kommoden da vi har kjøpt tummy tub og skal ha stellekommoden på soverommet (grunnet LITE bad).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bestilt den lyseste av den kommoden. Sett den en gang men ikke fått den hjem enda. Syns den virket bra. Er jo i heltre så virket mer solid enn mye av det andre vi kikket på. Også er den jo fin å bruke til vanlig kommode etter stelleperioden. Er bare å ta ut badekaret, så skulle det være med ei ekstra skuffe som du kan sette inn i stedet. Dette kan du jo gjøre fra starten av hvis du ikke har bruk for badekaret så får du ekstra lagringsplass i stedet?

Skrevet

Hei

Vi kjøpte den for eit par månad sidan og har brukt den som vanleg kommode fram til no. Badekaret ligg i øverste skuffe (skal ikkje festes, berre legges oppi). Karet kan ein ta ut slik at ein får brukt alle skuffene. Det eg syntes var litt dumt er at skuffene lett sklir ut når eg flyttar på stellebordet. Vi har eit lite bad slik at eg må flytte ofte på bordet. Har festa ein cm med borrelås på begge sider av skuffene, og det gjorde underverk;) (kjøpte ein rull med borrelås på biltema). Bordet er lett å flytte på, og det er romslikg skuffer. Stellematta trer ein innpå topplata slik at den ikkje ligg laus oppå. Eg er iallefall fornøgd:)

Skrevet

Hm, ikke lett denne utstyrsjungelen! Høres jo bra ut iallefall, at man kan ta ut badekaret og bruke det som en vanlig kommode, og vi liker at det er romslige skuffer! Har du/dere forresten målene på kommoden? Litt vesentlig at den ikke tar for stor plass, men at det allikevel er plass til litt i den.

Skrevet

Kommoden er 76 x 47 cm, høgd 89. Innside skuff er 64,5 x 39 cm, høgd 13 cm. Syntes også det har vore vanskelig å bestemme seg når det er så mykje ein kan velge mellom av utstyr. Eg ville ha stellebord med skuffer pga støv og hundehår.. Syntes ikkje det var så mange stellebord å velge mellom som hadde både skuffer og hjul. Lykke til;)

Skrevet

Jeg kjøpte stellekommode på Reflex og da sto valget mellom Kruse og Kasper.

Valgte til slutt Kasper fordi det virket som om det var bittelitt bedre kvalitet.

Men jeg tror absolutt ikke at Kruse er et dårlig valg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...