LilleTrille med en tulle Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Jeg har en nokså lang syklus på 40 dager+/- Og en eller annen gang mellom de dagene har jeg jo eggeløsning, vanligvis sier man jo at eggeløsningen er ca 14 dager etter mens,men da går det jo nesten tre uker for meg før jeg får mensen etter eggeløsning. Så det er vel mer sannsynlig at jeg har sen eggeløsning, sånn ca 20-25 dager etter mensen eller? Hva tror dere som er "ekspert" prøvere? mvh
Nanamor Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Da har du nok sen el ja... den skal være 14 dager før mens. Lykke til )
Babyønske �� Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Man har ideelt og normalt sett eggløsning 14 dager FØR mens ja. Det som oftest bare ved 28 dager sykluser at man har eggløsning på syklusdag 14. Sjekk www.pernille.info for mye nyttig info om eggløsning og syklus
tjorven- nr 3 Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Har 2 venninner som ble gravid siste dag i mensen!!! Dem viste det helt 100 % sikkert, for kun den dagen dem hadde sex den mnd!! Så ikke tenk for mye på de eggløsningsdagene ; )
LilleTrille med en tulle Skrevet 15. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2008 Ja det er jo det som er så vanskelig... og jeg er jo så utrolig dårlig på rutiner, så temping og den slags blir den liksom aldri noe av...=P Tror heller vi prøver sex hver dag da altså, mye lettere syntes jeg og morsomere. For det er ikke morsomt å stå opp klokken 5 osv hver dag for å ta tempen hvertfall. Hi Hi. Har lest på pernille ja;) men tenkte mer sånn hva som var mest sannsynlig liksom.... Kroppen er så rar, at den ikke bare kan gå som en klokke=P takk for svar hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå