Gjest Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Var i selskap i går hos et vennepar av oss. Jeg spiste egentlig ikke noe spes..Dip,potetgull og gullerøtter. Vi dro hjem etter en stund. Kom hjem å drakk 1 glass eplenektar før vi skulle legge oss. Når vi hadde lagt oss i sengen ble jeg helt plutslig skikklig kvalm..Iløpet av natten har jeg kastet opp 2 ganger,har vært svimmel å hodet har vært et eneste stort rot pga hodepine. Har ikke sovet noe i de hele tatt,ikke noe matlyst å fryser som pokker. Kjenner mye aktivitet i magen å jeg må veldig ofte opp på do å tisse fordi den lille ligger å presser seg nedover. Noen som vet om dette kan være noe jeg har spist eller om det er denne omgangssyken(ingen har hatt dette i de siste rundt meg) jeg har fått.eller kan det være noe galt?
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=) Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 låter som om du har fått omgangsyken kanske eller at du har spist noe som ikke er helt bra...men viss du blir dårligare så hadde jeg nog fått sjekka opp i det...
Gjest Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Er du langt på vei da?Om du er kommet et stykke på vei og ikke symptomene gir seg ville jeg sjekket blodtrykk og urin..Tenker mulig svangerskapsforgiftning..Men det er jo mest sannsynlig helt ufarlig,bare vær litt obs:)
Gjest Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 34 fullførte dager og 2 dager Var på legen 30.Juli og fikk påvist urinveisinfeksjon. Har gått på en sykt ekkel dose med antibiotika og jeg vil IKKE begynne på igjen med den. Var så grusomt med de pillene som smakte døden selv. Har vært kvalm hele 3 trimester å jeg tror egentlig at kroppen min har begynt å reagere på enkelte ting nå i sluttukene. Men skal til jordmor på tirsdag å da skal jeg si ifra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå