Gå til innhold

babyutstyr i haugesund?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal en tur til haugesund og lurer på om det er noen butikker der som selger babyutstyr? noen som kjenner til noen butikker jeg må innom for å få utstyr og klær? er shoppeklar hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia.

Det er iallefall en butikk på Raglamyr ( samme område som amandasenteret )

Babyhuset AS

Longhammervegen 6, 5536 Haugesund

...... så er det en butikk som ligger to gater over Haraldsgaten ( som er gågata i Hgsd sentrum) Husker ikke hva hverken butikk eller gate heter, men den ligger på linje med viktoriahjørnet. Hmm... jeg er skikkelig dårlig til å forklare. Du får spørre deg litt fram. :) kos deg med shoppingen. Håper du finner noe fint.

Skrevet

Babyshop ligger ved Karmsundsgt.

La Vida- mammaklær og babyklær Haraldsgt (midt i, ca)

Helios- miljøvennlig klær (ull og litt dyrt), litt utstyr og stelleprodukter (Nord i Haraldsgt ved Bytunet).

Bånnsull- leker, klær etc, ligger sør i Haraldsgt ved Quick storkiosk vis a vis Kebabspesialisten

Det jeg kommer på i farten :-)

God fornøyelse.

Skrevet

Har også en del babyutstyr på lekebutikken på Oasen på Norheim. Er størt utvalg på Babyhuset på raglamyr - men servicen kunne vært bedre. Vi har flere ganger endt opp på Olsen i Stavanger i ren frustrasjon over enkelte av selgerne på babyhuset.

Skrevet

Barneutstyrbutikkene i Haugesund er faktisk ganske så skuffende. Jeg har handlet en del på nettet. Det er baby-huset på Raglamyr og babykos i sentrum. Du finner adresse på nettsidene til begge. Ellers er det en helt ok i Ølen om du skal i nærheten.

Skrevet

Ja og på Babykos har jeg bare vært en gang og kommer ikke til å bruke en krone der pga. en forferdelig plagsom selger. (deilig, nå har jeg fått lagt i fra meg litt oppgulp etter den episoden).

Skrevet

hei. det er 2 babybutikker i haugesund som selger alt av babyustyr!

den ene ligger tvers over vegen for flotmyr busstasjon og heter babykos, den andre ligger på raglamyr i det gamle rema1000 senteret. den butikken heter babyhuset:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...