Mille** Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 - Nye jeans som passer perfekt - Walters Mandler - Ny Kamille - Kaffe - God musikk - Og seff. BAM! *kooooser seg* :oD Håper de nye buksene passer like bra etter jeg har inntatt sjokoladen. ;o)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 For meg er lykken: - gamle jeans som passer =) - en kveld i sofaen med sambo - en sommerdag med barna - på cafe med familie eller venner - på ferie - ja og bam =)
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Hvorfor ble jeg anonym? Det var i alle fall bare meg =)
Mille** Skrevet 15. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2008 Hehe....ja mine gamle jeans passer ikke akkurat perfekt etter sommeren. ;o) Mye som kan gjøre en lykkelig, akkurat nå var det de overnevnet punktene. Sener i kveld regner jeg med at nyfarget hår og ost og kjeks får meg til å kjenne på lykkefølelsen. )
Regnbuens barn™ . Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 -en god natts uavbrutt søvn. -blide unger -ferie med familien -godteri spising, uten at man legger på seg=) he he, må nok skru tiden tilbake til tenårene da gitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå