Gå til innhold

Nye bilder på profilen :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har somlet meg til å legge ut nye bilder på profilen min. Bare kikke for de som er interessert :-)

Magebilde fra uke 31+0, og lille prinsessen fra ultralyd i uke 26+4 og 31+6. Hun vokser, og ser ut til å sove godt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så fine bilder du hadde! tok du 3d ultralyd? min lille gutt ventes i slutten av oktober,men han har gjemt seg begge gangene jeg har vært på ul. så mine bilder ble aldri som dine..skjønt han var jo ikke så gammel som din jente på bildene heller da..

Skrevet

Takk for det :-) Tok ultralyd (3D) i juli, da var jeg 26+4 uker på vei. Da gjemte hun seg bak navlestrengen, så vi fikk ikke gode bilder av henne. Det eneste som man ser noe som helst er det jeg har lat ut. Pga at legen som foretok forrige UL gjorde en liten glipp fikk jeg en gratis 3D UL i går, (31+6) da lå hun litt anderledes, så vi så mer av ansiktet hennes.

Gjest stockholms tjej_Fødeklar=)
Skrevet

så flotte bilder=) så søt hun var på 3D=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...