Vimsaaa Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Sitter du i sofaen med laptop i fanget eller ved et bord eller fast pc på en pult?
Mamsen og lillegutt Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Sitter med spisebordet med laptopen min. har som regel ene foten oppå bordet...hehe... Får så vondt i ryggen av å sitte i sofaen å trykke.
☆Monkey Business☆ Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Sofa, laptop ved siden av eller på fanget....
meg & to små vampyrer Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 sofa, på fanget, beina på bordet!
* 5 om dagen * Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 alltid ved spisebordet.finner ikke rette stillingen i sofaen...så er jeg litt avhengig av å ha tilkoblet mus til tastaturet, hater det som er på laptopen.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 15. august 2008 #8 Skrevet 15. august 2008 på eget pc rom eller ved sofaen i stuen
Gjest Skrevet 15. august 2008 #9 Skrevet 15. august 2008 Har ikke batteri i laptopen, så den må være koblet til strømkabelen heletiden, og nå er kontakten iferd med å ta kvelden, så den kan ikke flyttes på. Den står på det lille bordet i det hjørnet som blir mellom sofaene, så nå sitter jeg på kne, lent over armlenet. Ikke så veldig behagelig i lengde, Kjøpe ny når jeg får råd ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå