Gå til innhold

Skal kjøpe softbag - men hvilken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe? Vurderer Carena, babycare, babytravel. Får ikke reist i butikkene for å sjekke de forskjellige typene - så nå trenger jeg deres hjelp!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har carena softbag i teutonia mistralen min. Fornøyd med den. Den er myk og god inni, fleece tror jeg det er. Kan brukest som pose når bag perioden er over, har ikke hull til seler, men det kan du lage selv. Så er den billig. Jeg betalte 499 men har sett den koster 399 flere plasser. I bunnen har jeg en skinmatte, men du kan og bare legge et teppe der. De andre du nevner vet jeg ikke noe om. Liker faktisk carena bedre enn teutonia sin, selv om teutonia sin passer bedre til vogna da.

Skrevet

Hei og takk for svar!

Jeg har fått tilbud om å kjøpe en brukt Carena bag til 300 men synes det var mye i og med at den er brukt. Men interessant at du liker den bedre enn teutonia sin - var inne på tanken på den også men synes den var kanskje litt i dyreste laget..... Tenke tenke.....

Skrevet

Grunnen til at jeg liker den bedre enn teutonia sin er at teutonia sin er så glatt. En venninne som har den som nå bruker den som pose og barnet sklir inni den. Carena sin er mye mykere inni syns jeg. Syns og teutonia var dyr, kostet over dobbelt så mye. Lykke til med fødsel og alt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...