Kuredu Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Jeg har 3 uker igjen til termin og sykler overalt egentlig. Men får rett som det er høre at jeg er "gal" som tør å gjøre det nå. Burde jeg parkere sykkelen for denne gang? Har faktisk ikke tenkt på at det ikke er så lurt.......
NormaJean Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 jeg har syklet hele tiden, men har desverre måttet slutte grunnet "eeehm, kremt.. hemorrider og noen litt kjiipe åreknuter........! hehe hadde det ikke vært for dette så hadde jeg syklet fortsatt. hvorfor skal dette være farlig? så lenge man er frisk og rask og magen ikke er i veien så er det jo ikke så veldig dramatisk. men skal sies at samboeren min insisterte på at jeg syklet på innsiden av han og jeg måtte opp på fortauet.... lol. litt overbeskyttende kan man si;)
snart mamma 85 Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 hvorfor skal du slutte, ??? sykkel er digg, bedre enn å gå slipper å slite på beknet og beina!!har syklet masse fram til 10 dager siden orker ikke mer, mage er stor...
tesseliten Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Jepp sykler med voffsen her assa:) såå digg da:)
slurp Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Har også syklet hele tiden for det er så mye mer behagelig enn å gå når man har bekkenløsning. Men nå sa fysioterapeuten min at jeg ikke fikk sykle mer heller... Hadde det ikke vært for han så hadde jeg syklet til vannet går!
Kuredu Skrevet 15. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2008 Takk for tilbakemelding - godt å høre! Synes selv det går veldig fint, og skulle jeg gått de avstandene jeg sykler hadde jeg gått flere timer pr dag og det orker jeg ikke.......... (blir nok fler timer fordi jeg ikke orker å gå så fort, sykler ikke så mange km pr dag at det gjør noe he he he)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå