celodi Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Jeg er akkurat ferdig=) Godt!!! Lukter rent her nå ja!!!! Så er huset ferdig siden jeg skal på jobb etterpå=)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 hvis du kan kalle vaske vindu, tørke støv og vanne blomster for vaske hus så ja. men skal støvsuge og vaske badet også idag ja.....
Vimsemamma og trolldukka Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Ja, fredagen er den store vaskedagen her. Liker å ha rent hus til helga:) Nå har jeg støvsugd, tørka støv, tatt benkeplatene. Har kasta moppene i vaskemaskina, slik at min kjære kan vaske gulvene mens jeg er på jobb. SÅ blir det helg:)
Koala *g07* Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Nei, men burde virkelig. Funker litt dårlig med brukken tå.. Men siden du er i farta må du bare ta deg en tur hehehe
*Rutletutt* Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Jepp, her er jeg akkurat ferdig - men har holdt på siden i går....men ikke i ett da, he he;o) Gjorde litt i går, litt før frokost og resten nå etter jeg kom inn fra tur - deilig å være ferdig! Nå er det ut å handle inn til neste uke...phuuu...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå