Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke kranglesiden men siden du bemøter mitt innlegg som du gjør så kan jeg ikke dy meg.

For det første så kan jeg ikke forstå hvorfor du i det hele tatt gidder svare på et innlegg som du synes er sååå latterlig.

For det andre må jeg si jeg er sjokkert over dine påståelser- at jeg er SKADET av et lengre opphold her inne på bim?!? Å si til et menneske du ikke kjenner at vedkommende trenger hjelp er jo utrolig drøyt og bare tatt helt ut av det blå. Dessuten har jeg ikke hengt/ henger mye her inne ( Ser at du selv henger her t.o.m på natten).

Jeg synes du skal lese litt om listeria for dine svar vitner jo helt om at du totalt mangler kunnskap på området. Tragisk at du har så lite kunnskap når det kan ha så fatale konsekvenser. Da vil du innse at om man skulle spise noe som er infisert OG fosteret smittes, ja så kan det dø av det eller få alvorlige skader uavhengig av når i graviditeten det inntreffer. Det kreves kun en svært liten mengde for at dette skal kunne skje. Heldigvis er det i Norge svært uvanlig. Tror alle andre enn deg skjønte av mitt innlegg at jeg ikke mente at fostret i så fall skulle dø helt momentant selv om jeg uttrykte meg med å skrive "nå". Selvfølgelig tar det litt tid før en ev smitte skulle skje.. Herregud. Og det eneste jeg lurte på var faktisk under hvilken kategori fetaosten havnet i og det har jeg fått svar på. Bare synd det fins sånne som deg her inne.

Om det er noen som skal skjerpe seg så er det f... i meg deg.

Vet det sikkert kan provosere noen at jeg skrev et sånt innlegg her, vet det ikke hører til her men måtte bare få ut dette!!

Videoannonse
Annonse
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=)
Skrevet

jeg vet hvordan du føler deg...

de er teit at folk gidder å svare når de bare vil vara teite.

fikk meg en sånn inne på mitt inlegg igår og fra blomsterpike(de er en mann) så skjønner godt at du reagerar.

Skrevet

Ikke bry deg om denne "du tuller nå, gjør du ikke". Det er ingen som tar denne personen alvorlig her inne. Og de som måtte gjøre det er av samme ulla...

Jeg skjønner godt at du ble bekymret når du spiste noe du ikke visste 100% var trygt å spise. Har selv opplevd det et par ganger i svangerskapet, og må innrømme at det har gjort meg litt "småhysterisk". Jeg synes nå at det er bedre å være for forsiktig når man er usikker, enn å ta sjanser. Det er tross alt bare 9 måneder av vårt liv, og det er et annet menneske det er snakk om. Så å kutte ut spekemat, upastauriserte oster o.l. har ikke vært noe problem for meg. Selv om sjansen er veldig liten for at noe skjer, så er sjansen likevel der... Skulle aldri tilgitt meg selv hvis noe hadde skjedd med min baby som jeg selv kunne ha forårsaket.

Lykke til videre augustbaby08

Skrevet

Det må jo absolutt være lov å forsvare seg, så skjønner godt at du ville få dette ut. :) Du har jo helt rett i det du skriver. Selvfølgelig er det grunn til å bekymre seg for listeria. Jeg som gravid selv føler jo hele tiden bekymring for fosteret. Vi ønsker selvfølgelig alle det beste for vår baby. Jeg tror kanskje bare at overskriften i innlegget ditt ble litt misforstått av enkelte. Det er jo som du skriver selv, svær uvanlig i Norge statistisk sett, at et foster dør av Listeria-bakterien. Noen, inkludert meg selv, opplevde muligens at det var en veldig overdivelse å være redd for at fosteret ditt ville dø momentant (det kan tolkes slik at du mente at dette ville inntreffe NÅ, ut i fra overskriften) av fetaost. :) Men, for all del, jeg skjønner selvfølgelig din bekymring. Jeg også har bekymret meg uten grunn for mye rart..

Synes som sagt at det er helt okay for min del at man vil oppklare eventuelt småfeil man skriver osv! :) uff! Det er ikke rart det blir krig i verden.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...