Heb+2 Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Er det noen som bor der eller kjenner til det? Vi ser etter nytt sted og bo, men klarer ikke bestemme oss for hvor vi vil.. Har sett litt på Årvollskogen og det ser jo veldig fint ut:) Noen som vet noe? Ser forresten også at det er barnehage i sameiet, noen som ev vet noe om den?
Gjest -<<- Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Et vennepar bor der. De stortrives, og boligene er lekre. Og ganske dyre for strøket, imho. Ang. barnehagen vet jeg ikke helt - de har ikke barn der foreløbig, men har vært veldig fornøyde med barnehagen de har brukt til sine to. De skal flytte den eldste over i barnehagen der for å bli kjent med potensielle klassekamerater og sånn, men beholder minsten i den gamle barnehagen. Fikk inntrykk av at naboer hadde hatt litt delte meninger om barnehagetilbudet der.
Regnbuens barn™ . Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Har og flere venner som bor der, de stortrives - personlig så kunne jeg vært foruten all innsynet fra hele sameiet der! Kan jo ikke sitte og snakke høyt med terassen åpen eller gå lettkledd i stua;-)
Heb+2 Skrevet 15. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2008 He, he:) Ja, de ligger jo ganske tett boligen der, jeg har også tenkt på det. Tror vi får ta oss en tur opp for å se. Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå