Gå til innhold

Sykler dere høygravide?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jeg, men får ofte høre: "tør du virkelig det?" Har egentlig ikke tenkt så mye på det, men burde kanskje parkere sykkelen? 3 uker til termin....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Jeg sykla dagen etter termin;) Da sykla jeg en tur på rundt 1 mil. Var jo forsiktig, raste jo ikke av gårde akkurat;) Synes bare det var utrolig deilig å røre på seg og syns det var lettere å sykle tur enn å gå tur...

Skrevet

Jeg syklet i første svangerskap, fikk ikke så mye kynnere da. Men jordmor i andre svangerskap reagerte på dette, tenk om jeg falt sa hun.... Så jeg hørte på henne den gangen.

Skrevet

Gjorde egentlig ikke det, men da jeg fikk en tlf fra skola om at sønnen min hadde skadet seg og muligens måtte sy, heiv jeg meg på sykkelen og raste avgårde til skola (gubben hadde bilen på jobb). Endte opp med skikkelige kynnere, så sykkelen ble parkert til småen var ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...