Kuredu Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Det gjør jeg, men får ofte høre: "tør du virkelig det?" Har egentlig ikke tenkt så mye på det, men burde kanskje parkere sykkelen? 3 uker til termin....
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Hehe... Jeg sykla dagen etter termin;) Da sykla jeg en tur på rundt 1 mil. Var jo forsiktig, raste jo ikke av gårde akkurat;) Synes bare det var utrolig deilig å røre på seg og syns det var lettere å sykle tur enn å gå tur...
Synnøve_Solbakken Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Jeg syklet i første svangerskap, fikk ikke så mye kynnere da. Men jordmor i andre svangerskap reagerte på dette, tenk om jeg falt sa hun.... Så jeg hørte på henne den gangen.
Gerbera og avleggerne :-) Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Gjorde egentlig ikke det, men da jeg fikk en tlf fra skola om at sønnen min hadde skadet seg og muligens måtte sy, heiv jeg meg på sykkelen og raste avgårde til skola (gubben hadde bilen på jobb). Endte opp med skikkelige kynnere, så sykkelen ble parkert til småen var ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå